רשימת מקורות בתחומי החשיבה

הנאה ללמידה: תפיסות חדשות של מוטיבציה מתוך חינוך החשיבה, עלון מספר 20, אביב 2001, הוצאת מכון ברנקו וייס, טל.

א. דמסיו (1998), השגיאה של דקארט, הוצאת כנרת, אור יהודה

ו. דול (1999), השקפה פוסט מודרנית על החינוך, הוצאת הקיבוץ הארצי, ת"א

ע. כץ (1999), סוד הזיכרון המצויין, הוצאת מודן, ת"א

ד. אובראיין (2004), למד לזכור, הוצאת כנרת, אור יהודה

ג'. כהן, ג'. קיס, מ. לה-ווי (2000), זיכרון, הוצאת אח, קרית ביאליק

ש. דרויאן (1999), עקרונות אבולוציונים בהתפתחות החשיבה, הוצאת רמות, ת"א

ב. קליין תאיר (1998), המוח:"הוראות שימוש", הוצאת צ'ריקובר, ת"א

ת. גביש (1998), לחשוב, להבין, להצליח", הוצאת אח, קרית ביאליק

ס. פינקר (1999), כיצד פועל המוח", הוצאת מטר, ת"א

ט. בוזן (1991), מפת חשיבה, הוצאת מחברות מ1ח, ת"א

ר. קופר, א. סאווף (1998),תבונה ותובנה, הוצאת פקר, ת"א

ג'. אויקיף (1995), כושר מחשבתי, הוצאת אור עם

מ.ד. כספי, (1978), מי חושב?, הוצאת מסדה, גבעתיים

ק. ריצרדסון (2000), הבנת האינטילגנציה, הוצאת אח, קרית ביאליק

ג'. רייטי (2005), מדריך למשתמש במוח, הוצאת זמורה ביתן, אור יהודה

א. דה בונו (1997), ששת נעלי פעולה, הוצאת כנרת, יהוד

ש. טישמן, ד. פרקינס,א. ג'יי (1996), הכיתה החושבת, הוצאת מכון ברנקו וייס, ירושלים

מ. פולן, ר. הארגריבס (1999), על מה כדאי להילחם בבית הספר, הוצאת מכון ברנקו וייס, טל

י. הרפז (עורך) (1996), חינוך לחשיבה ביקורתית, הוצאת מאגנס, מכון ברנקו וייס, ירושלים

א. דה בונו (1998), מדריך לחשיבה יוצרת, הוצאת כנרת, יהוד

ע. זוהר (196), ללמוד, לחשוב וללמוד לחשוב, הוצאת טל ומכון ברנקו וייס, ירושלים

ר. ג'. מרזאנו (1998), ממדי הלמידה, הוצאת טל, מכון ברנקו וייס, ירושלים

ר. סטרנברג (1998), אינטליגנציה מצליחה מעבר ל-IQ, הוצאת מכון ברנקו וייס, ירושלים

א. ג'נסן (2003), חנוך לנער על פי מוחו, הוצאת טל, מכון ברנקו וייס, ירושלים

ה. גרדנר (1996), אינטליגנציות מרובות, הוצאת טל, מכון ברנקו וייס, ירושלים

ר. סילווסטר (1999), חוג הנוירונים, הוצאת טל, מכון ברנקו וייס, ירושלים

א. דה בונו (1993), למד את ילדיך לחשוב, הוצאת טל, מכון ברנקו וייס, ירושלים

א. דה בונו (1996), ששת כובעי החשיבה, הוצאת כנרת, יהוד

א. דה בונו (1995), יצירתיות רצינית, הוצאת טל, מכון ברנקו וייס, ירושלים

א. דה בונו (1999), חשיבה מקבילה, הוצאת כנרת, יהוד

ד. פרקינס (2000), נופי החשיבה, מכון ברנקו וייס, ירושלים

א. דה בונו (1998), ללמד חשיבה, הוצאת טל, מכון ברנקו וייס, ירושלים

ד. פרקינס (1998), לקראת בית ספר חכם, הוצאת טל, מכון ברנקו וייס, ירושלים

ר. סטרנברג (2002), מטאפורות לחשיבה, הוצאת טל, מכון ברנקו וייס, ירושלים

ס.ר. גרוסמן, ב.א. רוג'רס, ב.ה. מור (1995), חדשנות בפעולה, הוצאת טל, מכון ברנקו וייס, ירושלים

ז. ג. ברוקס, מ.ג'. ברוקס (1997), לקראת הוראה קונסטרוקטיביסטית, הוצאת טל, מכון ברנקו וייס, ירושלים

ת. גביש (1996), ללמוד לחשוב, הוצאת אח, קרית ביאליק

ש. שמעוני, א. לוין (1998), כל אחד חושב אחרת, כל אחד יודע אחרת, כל אחד לומד אחרת, מכון מופת, ת"א

א. כהן (1997), פיתוח החשיבה של התלמיד בשיעור, הוצאת נועם, בת ים

ש. קניאל (2003),פעולות התודעה, הוצאת רמות, ת"א

ב. נבו (1997), אינטליגנציה אנושית (כרך א', כרך ב'), הוצאת האוניברסיטה הפתוחה, ת"א

ל. ענבר, ר. פרג (1999), קצה המאה- צמתים ומעברים במערכת החינוך, הוצאת מכון הנרייטה סאלד, ירושלים

ג'. לדו (2006), המוח הרגשי, הוצאת עם עובד, ראשון לציון

פורסם בקטגוריה הספריה שלי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>